Klub Poledynków Gryffindoru

Lwy Gryffindoru zapraszają...

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2009-07-31 09:05:29

Corson

Administrator

Zarejestrowany: 2009-07-30
Posty: 59
Punktów :   
Płeć: Męska
Wygrane pojedynki: 0
Przegrane pojedynki: 1
Remisy: 0
Wyróżnienia: Mistrz Pojedynków

Regulamin Pojedynków i zapisów

1. Aby brać udział w pojedynku należny najpierw zapisać się pisząc nowy temat w odpowiednim dziale.
Przykład podania:
Temat: +++vs+++
Id: *****vs*****
Zgłaszam się z prośbą o zapisanie się z (w/w) graczem na pojedynek.
(zamiast gwiazdek ID obu postaci, zamiast plusów imiona)
2. Jedna ze stron po uprzednim umówieniu się na owy pojedynek zakłada temat w wyznaczonym dziale dotyczącym zapisów.
3. Druga strona pojedynku potwierdza swój udział pisząc jako druga post o treści:
Potwierdzam swój udział jako przeciwna strona pojedynku.
Lub, w przypadku wymuszenia na tej drugiej stronie pojedynku:
Nie potwierdzam swojego udziału.
4. Jeżeli druga strona potwierdza swój udział to, któryś z wolnych sędziów (MG) potwierdza walkę i pisze nowy temat w pojedynkach rozpoczynając pojedynek dwóch graczy. W nazwie tego tematu musi znajdować się nicki dwóch stron oddzielone słowem versus.
5. W czasie pojedynku gracze opisują tylko swoje postacie i ich działania oraz emocje.
6. Gracze nie sterują NPC'tami.
7. Gracze piszą w czasie przeszłym niedokonanym, zaś MG podsumowuje turę.
8. Walka przebiega tak:
-MG (post wprowadzający)
-Gracz 1
-Gracz 2
-MG (podsumowanie)
9. Kolejność pisania postów przez graczy może się zmienić w przypadku gdy jedna ze stron znajdzie się na wygranej pozycji. W takim przypadku MG w poście podsumowującym zaznacza zmianę kolejności pisania uwzględniając, który gracz ma pisać pierwszy. W poście wprowadzającym do pojedynku MG musi zaznaczyć, który gracz ma napisać swój post jako pierwszy.
10. W wyżej wymienionym przypadku ten gracz pisze pierwszy, który znalazł się w niekorzystnej sytuacji.
11. Pojedynek kończy się w momencie: utraty przytomności przez, którąś z postaci, powalenia przeciwnika na czas dwudziestu sekund, złamania, poważnego zranienia.
12. Na jedną turę każdy z graczy może rzucić trzy zaklęcia naraz. W przypadku zaklęcia niewerbalnego ta zasada nie zmienia się.
13. Zakazane jest używanie czarów niewybaczalnych.
14. Zakazane jest używanie zaklęć czarno magicznych.
15. Możliwe jest tworzenie własnych czarów, których inkantacje są złożone ze słów pochodzenia łacińskiego. Efekt zaklęcia musi być zgodny ze znaczeniem inkantacji. Np. Accio (czyt. Aksjo) z łaciny przywoływać. Przywołuje przedmiot.
16. Gracz nie opisuje: czynności, zachowania, emocji drugiego gracza z tego powodu, iż nie zna charakteru tego drugiego.*

//*Ten punkt dodałem z powodu spotkania się na forum hogwart-rpg.pl z tekstami typu:
*...zauważył zdumienie pojawiające się na twarzy Corsona...*, *Utopił ***.*, *A wcale nie utopił i się śmieję.*  Nie wiem jak dla was ale dla mnie to jest niezmiernie niekulturalne.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gry-all.pun.pl www.historianaruto.pun.pl www.teamusp.pun.pl www.mysims2.pun.pl www.fma.pun.pl